.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی:احمدی نژاد باز هم رای می آورد
با نقد دولت هاشمي، خاتمي بر سر کار آمد و با نقد دولت خاتمي، آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور شد و حالا بايد ببينيم که چه کس ديگري مي‌‏تواند جايگزين وي شود. اما تا کي بايد با نقد گذشته به سوي آينده پيش رويم ؟و مردم تا کي منتظر بمانند تا نتيجه نقدها به ثمر بنشيند ؟اگر چه نقد گذشته موثر است اما در بلندمدت برنامه‌‏اي به دست نمي‌‏دهد...

محسن رضايي با اعتقاد بر اين که در صورت حضور دوباره کانديداهاي متعدد اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري آتي بار ديگر محمود احمدي نژاد در رقابت با آنها پيروز خواهد شد، پيشنهاد داد تا کانديداهاي احتمالي اين طيف با تشکيل کابينه ائتلافي شانس پيروزي خود را افزايش دهد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در نشستی با حضور گروه های سیاسی و رسانه ای حامی خود ، اظهار داشت: اگر آرايش کانديداها براي انتخابات رياست جمهوري دهم همچون آرايش کانديداها در انتخابات رياست جمهوري گذشته باشد بار ديگر آقاي احمدي نژاد به عنوان رئيس جمهور دهم انتخاب خواهد شد.

وي بر اين اساس پيشنهاد کرد تا کانديداهاي احتمالي اصولگرايان همچون محمد باقر قاليباف، غلامعلي حدادعادل، علي لاريجاني، احمد توکلي، حسن روحاني با تشکيل کابينه ائتلافي وارد عرصه رقابت انتخابات رياست جمهوري آتي شوند و کابينه‌‏اي تشکيل دهند که در آن تمامي اين بزرگان حضور داشته باشند.

رضايي در پاسخ به اينکه آيا براي انتخابات رياست جمهوري آتي کانديدا خواهيد شد يا نه؟ اظهار داشت: هنوز در اين زمينه تصميم نگرفتم و در حال حاضر بنا ندارم که کانديدا شوم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با ارزيابي فضاي انتخاباتي کشور از لزوم مديريت پيشگام در آينده سخن گفت و افزود: پيش رو بودن و پيشگامي در عرصه سياسي کشور به معني ارايه نقدهاي تندتراز ديگران نيست بلکه چنين مديريتي در گرو برآورد دقيق از فضاي عمومي جامعه و عبور از اين فضا براي دستيابي به توسعه بيشتر در آينده کشور است.

وي با بيان اينکه بايد بدانيم چه دولتي مي‌‏تواند کشور را از مشکلات کنوني رهايي دهد، ادامه داد: ديگر زمان اداره کشور با روش آزمون و خطا به پايان رسيده است. چرا که در قالب اين آزمون و خطاها، تخريب‌‏هايي صورت مي‌‏گيرد و در آن هيچ خبري از اقدامات اثباتي اين که چگونه کشور را اداره کنيم تا به توسعه دست يابيم، نيست.

رضايي خاطرنشان کرد: با نقد دولت هاشمي، خاتمي بر سر کار آمد و با نقد دولت خاتمي، آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور شد و حالا بايد ببينيم که چه کس ديگري مي‌‏تواند جايگزين وي شود. اما تا کي بايد با نقد گذشته به سوي آينده پيش رويم ؟و مردم تا کي منتظر بمانند تا نتيجه نقدها به ثمر بنشيند ؟اگر چه نقد گذشته موثر است اما در بلندمدت برنامه‌‏اي به دست نمي‌‏دهد.

به گفته وي، نقد گذشته در صورتي مثمرثمر خواهد بود که مانع استفاده از فرصت‌‏هاي جدي پيراموني در فضاي عمومي و سياسي کشور نشود.

وي در پايان افزود: اگر چه در گذشته اشتباهات زيادي رخ داده است اما خدمات بسياري به نسبت اين اشتباهات نيز انجام شده که در مقايسه جمع نقاط مثبت بيشتر بوده است از اين رو بايد بيش از آن که به گذشته نگاه کنيم، توجه‌‏مان متوجه فضاي آينده کشور باشد تا با جمع بندي دقيقي خودمان را براي اين فضا آماده کنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 مهر 1387
باوجود آقايان محمد باقر قاليباف، غلامعلي حدادعادل، علي لاريجاني، احمد توکلي، حسن روحاني بازهم آقاي احمدی نژاد باز هم رای می آورد
نا شناس 10 خرداد 1392
بسیار عالی بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.